Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nette Z800 ABS Met custom kontje en undertail. Slechts 16 duizend km natuurlijk gecontroleerd tevens voorzien van sportdemper voor een gave en niet overdreven sound.
Bouwjaar 2013
Tellerstand: 16733km
Stalen remleidingen
Custom kontje
LEd achterlicht
Carbon tank afwerking
Etcetera
Nette motor lichtjes verbouwd wel kloppende eerlijke motor.
Kortom vragen of een afspraak maken? De beller is sneller, neem nu contact op!
Nu voor Een superkoopje €4950.-
inruil? Geen probleem.
Garantie is mogelijk in overleg. Net niet genoeg geld, of liever een deel financieren? Geen enkel probleem. Snel geregeld via numotorrijden.nl of via de website van motoroccasion en via de betreffende advertentie op het kopje betaalgemak te klikken. Vragen? Bel!
Voor vragen of het maken van een afspraak kun je gerust bellen met tel 06 - 50 266 464
Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren is in december 2014 opgericht. Het grootste deel van de werkzaamheden bestaat uit de in- en verkoop van motoren en verkoop van nieuwe- en gebruikte onderdelen.
| Balk, Friesland |
| 06-50266464 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken