Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie nette motor, bar end mirrors, radiateur beschermer, Ixil seat pipes, zgan Michelin Road 5 banden. De prijs is inclusief rijklaarmaak kosten. De motor wordt geleverd met een afleverbeurt.
Voor €200,- heb je 3 maanden tot 3000 km garantie. Kijk op motorgarantie.nl
Op alle motoren is financiering mogelijk. Kijk op numotorrijden.nl
- HH Motoren, kleinschalig, betrokken en met passie voor motoren.
Kijk voor openingstijden op www.hhmotoren.nl.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 68,4|50,9 |
Cilinder inhoud | 748 |
Comp. verhouding | 11,3 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie ø38 mm x 4 |
Ontsteking | digitaal |
Vermogen | 110|81|11.000 |
Max. koppel | 75|8.200 |
Koppeling | meervoudige natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 230 |
ABS | nee |
Frame | Diamant, hoogwaardig staal |
Vering voor | niet instelbare 41 mm telescopische voorvork, veerweg 120 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 126 mm |
Remmen voor | dubbele 300 mm semi-zwevende schijf, tweezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, éénzuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.425 |
Lengte | 2.080 |
Breedte | 750 |
Hoogte | 1.040 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | 195 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Kleinere broertje van de Z 1000. instrumentenpaneel. Het instrumentenpanel bevat een LCD-toerenteller, een digitale LCD-snelheidsmeter en een digitale brandstof- en temperatuurmeter. Leverbare kleuren blauw, ebony en zilver. |
Kleinschalig, betrokken en met passie voor motoren, dit zijn de uitgangspunten waarmee ik mijn beroep beoefen; het in- en verkopen van tweedehands motorfietsen, als een rechtgeaarde, een echte liefhebber van het uitgelezen voertuig op twee wielen.
Stammend uit een dynastie van constructeurs van speciaalmachines en ook zo opgeleid, volg ik nu al sinds 2006 mijn hart en richt mij geheel op het bovenstaande.
 | Noordwijkerhout, Zuid-Holland |
 | 0252372703 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken