Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 1000 SX ABS - 2016

€ 7.899,- € 8.099,-
30888 Km
Groen-zwart-zilver
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
kawasaki - z-1000-sx-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw binnen ! Kawasaki Z 1000 SX ABS 
* Origineel Nederlands geleverd
* Van 2e eigenaar afkomstig
* Hele nette en frisse motor
* Recent ( 01-2025 ) grote servicebeurt gehad
* Banden in 2023, bij 28.500 km vernieuwd
* Boekje + servicehistorie ingevuld
* Sleutels compleet
* Motor rijdt werkelijk als nieuw
De prijs van € 8.099,- ( NU VOOR DE SUMMER SALE DEAL € 7.899,- ) is incl. 6 maanden garantie
Inruil, garantieverlenging, financiering en het afsluiten van uw motorverzekering behoort tot 
de mogelijkheden. Interesse in deze Kawasaki ? Neem direct contact op voor een afspraak of
bezoek ons binnen onze openingstijden. Tot ziens bij Ros Motoren in het Brabantse Etten-Leur !
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     
  • Wilt u een filmpje van deze motor ontvangen ? Dat kan ! Vraag aan via WhatsApp 06-81382470 

  • Openingstijden
    Maandag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Dinsdag: op afspraak ( 9.00h - 18.00h )
    Woensdag: gesloten
    Donderdag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Vrijdag: 9.00h - 17.00h
    Zaterdag: 9.00h - 15.00h ( in Augustus de zaterdagen gesloten )
    Zondag: gesloten

  • Volg ons op Facebook / Instagram @rosmotorenetten-leur

  • Ros Motoren
    Voorsteven 1A
    4871 DX ETTEN-LEUR
    Tel/WhatsApp: 06-81382470
    info@rosmotoren.nl
    www.rosmotoren.nl
  • AUGUSTUS = SUMMER SALE MAAND ! 
    VETTE KORTINGEN, PAK UW KANS
    ZIE DE VAN > VOOR PRIJZEN

Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion