Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2011, 8932 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 6.500,- € 6.950,- p/mnd klik hier
2012, 19079 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2013, 14212 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2014, 27519 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2014, 30000 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.949,- p/mnd klik hier
2014, 9535 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2015, 10489 Km
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2015, 13800 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2015, 16800 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2015, 13880 Km
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 6.949,- p/mnd klik hier
2016, 26068 Km
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2016, 17848 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2016, 1200 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2018, 15000 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2019, 10840 Km
KAWASAKI W800 CAFE
KAWASAKI W800 CAFE
€ 7.800,- p/mnd klik hier
2019, 3188 Km
KAWASAKI W800 CAFE
KAWASAKI W800 CAFE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2020, 2440 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2020, 6143 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2021, 6973 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2021, 16419 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion