Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Kawasaki Vulcan S ABS NL Motorfiets!
8.395,- of vraag vrijblijvend financiering aan!
Opties en Accessoires:
• bj. 2024
• 3.674 KM
• ABS
• NL motorfiets
• Rijklaar beurt al uitgevoerd!
• Duo seat rugsteun
• Van eerste eigenaar
• Boekje
• Nederlandse motorfiets
• Sleutels compleet
• Incl. volledige service beurt
• Inclusief garantie geen extra kosten!
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering.
Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.
Donderdag 10:00 / 17:00
Vrijdag 10:00 / 17:00
Zaterdag 10:00 / 15:00
Daarnaast werken wij op afspraak.
VBM Verbeek Motoren Oirschot
Telefoon / Whatsapp 0031622042482
Instagram / Facebook @VBMmotoren
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt parallel-twin |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 10.8:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 2 x φ38 mm, met hulpgaskleppen |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 61 pk / 45 kW bij tpm |
Max. koppel | 63 Nm bij 6 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.438 (39 / 16) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Buisvormige diamant frame, hoogwaardig staal |
Vering voor | Telescopische voorvork, φ41 mm, veerweg 130 mm |
Vering achter | Horizontale Back-Link, met 7-voudig instelbare voorspanning, veerweg 80 mm |
Remmen voor | Enkele 300 mm remschijf. Remklauw: Dubbele zuiger |
Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
Voorband | 120/70R18M/C 59H |
Achterband | 160/60R17M/C 69H |
Wielbasis | 1575 mm |
Lengte | 2310 mm |
Breedte | 880 mm |
Hoogte | 1100 mm |
Zithoogte | 705 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Met de Vulcan S scoorde Kawasaki een regelrechte hit. Eindelijk een écht nieuw Cruiser concept met een krachtig staand 650cc tweecilinder blok, een volkomen eigen gezicht en de beste handling in zijn klasse.



En alsof dat nog niet onderscheidend genoeg was introduceerde Kawasaki ook nog eens een unieke lijn Ergo-fit accessoires voor de Vulcan S, waardoor werkelijk iedereen een perfecte rijpositie op deze Urban Hero kan vinden.

 |
 | Oirschot, Noord-Brabant |
 | 06-22042482 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept.
Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs.
De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952.
De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen.
Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken