Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zeer nette Kawasaki Versys 650 Tour
- Bouwjaar 2021
- Kilometerstand 9827 km
- Vermogen 51 KW ( 70 ) PK
Bij Leidse Motoren kun je rekenen op motoren die dealer onderhouden zijn en worden geleverd met meerdere sleutels, alle benodigde boekjes en originele onderdelen. Financiering en bezorging zijn mogelijk, en je kunt je motor reserveren na een aanbetaling. Als RDW-erkende dealer bieden we bovendien de mogelijkheid om je oude motor in te ruilen.
info@leidsemotoren.nl
www.leidsemotoren.nl
+31 6 29 78 12 34
- Financiering mogelijk
- Bezorging mogelijk
- Reserveren mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil mogelijk
Heb je een vraag, wil je een proefrit plannen of meer weten over ons aanbod? Ons team staat klaar om je te helpen! Samen zorgen we ervoor dat je altijd met vertrouwen de weg op gaat.
+31 6 29 78 12 34
info@leidsemotoren.nl
Maandag t/m zondag: 09:00 - 21:00
Opties en Accessoires:
ABS
Anti blokkeer systeem
Verstelbare hevels
Tankpad
Zijnkoffers
Gear indicator
Windscherm
Hand Beschermingskappen
Led komplamp
Led achterlicht
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 83,0|60,0 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 10,8:1 |
Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ø38 mm x 2 (Keihin) |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 69|51,0|8.500 |
Max. koppel | 64,0|7.000 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.438 (39/16) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamant-buizenframe van hoogsterktestaal, met motorblok als dragend deel |
Vering voor | 41 mm omgekeerde telescopische voorvork met traploos instelbare uitgaande demping (rechter zijde) en instelbare voorspanning (linker zijde), veerweg 150 mm |
Vering achter | Offset laydown enkele schokdemper met op afstand instelbare voorspanning, veerweg 145 mm |
Remmen voor | Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Dubbele zuiger |
Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1.415 |
Lengte | 2.165 |
Breedte | 840 |
Hoogte | 1.400 |
Zithoogte | 840 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Metallic Moondust Grey / Metallic Flat Spark Black, Metallic Spark Black / Metallic Matte Fusion Silver, Candy Lime Green / Metallic Spark Black |
Beschrijving | De Versys 650 is zeer populair vanwege zijn moderne design, fantastische rijeigenschappen enzijn scherpe consumentenprijs. De motor heeft een krachtig en zuinig tweecilinderblokwat zorgt voor uitstekende prestaties bij sportieve (tour)ritten en is tevensperfect geschikt voor dagelijks woon-werkverkeer. De Tourer Edition kitbestaat uit een Mono-key geïntegreerde zijkoffers inclusief luxebinnen tassen, Handkappen en een Tankpad. |
Waar passie en prestatie samenkomen
Bij Leidse Motoren geloven we dat rijden meer is dan alleen een manier van verplaatsen het is een lifestyle. Onze passie voor motoren drijft ons om alleen het beste aan te bieden, van hoogwaardige motoren tot deskundige onderhoudsdiensten. Hier vind je een plek waar prestatie en betrouwbaarheid elkaar ontmoeten, zodat jij elke rit met vertrouwen en plezier kunt beleven. Of je nu een doorgewinterde rijder bent of net begint, Leidse Motoren biedt alles wat je nodig hebt om jouw passie voor motoren tot leven te brengen. Ontdek de kracht van rijden bij Leidse Motoren!
 | Rijnsburg, Zuid-Holland |
 | 0629781234 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor motorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Liberators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw type Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken