Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 TOURER - 2023

Garantie: Ja
5650 Km
Grijs
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Versys1000 / Versys 1000

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

Een zéér nette en compleet uitgevoerde Kawasaki Versys 1000.

- Afkomstig van 1e eigenaar 
- Onderhoud op huidige km stand

Onderscheidende opties:
- Windscherm
- Kawasaki Koffers
- Traction control
- ABS
- Ergo fit
- Kibs
- Back-link Achter vering
- KECS
- Bochtenverlichting
- Imu
- KCMF
- Elektronische gasklep
- Assist en slipper clutch
- Power modes
- Cruise control
- telefoon bluetooth

Leigraaf Motoren:

- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leigraaf Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion