|
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor met supercharger |
Boring x slag | 76|55 |
Cilinder inhoud | 998 |
Comp. verhouding | 11.2:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Fuel injection: Ĝ 40 mm x 4 with dual injection |
Ontsteking | |
Vermogen | 200|147|11000 |
Max. koppel | 137|8500 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, dog-ring |
Verhouding | 3.077 (40/13) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal met achterbrug montageplaat |
Vering voor | 43 mm omgekeerde voorvork met uitgaande- en compressiedemping, instelbare veervoorspanning en top-uit veren |
Vering achter | Nieuwe Uni-Trak met gasgevulde schokdemper, piggyback reservoir, compressiedemping, uitgaande demping, instelbare voorspanning en top-uit veren |
Remmen voor | Dubbele, semi-zwevende, 320 mm remschijven. Remklauw: Dubbel radiaal gemonteerd, tegenover liggend 4-zuigers |
Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Remklauw met 2 zuigers. |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 190/55ZR17M/C (75W) |
Wielbasis | |
Lengte | 2175 |
Breedte | 790 |
Hoogte | 1260 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Metallic Diablo Black |
Beschrijving | De nieuwe Kawasaki Ninja H2 SX is de meest geavanceerde Sports Tourer ooit. De ultiemecombinatie van technologie, waanzinnige Supercharged prestaties en rijcomfort. Als eerste Japanse motorfiets ooit is de H2 SX voorzien van een ARAS radarsysteem metadaptieve cruise control en dodehoekdetectie. Geïntegreerd in het nieuwe 6,5 TFT-kleurendisplay is Kawasaki s SPIN infotainmentsysteem waarmee een veelvoud aan apps op het scherm getoond kunnen worden. Nieuwvoor 2023 is de grootlichtassistent welke automatischschakelt tussen dim- en grootlicht. |