Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 650 - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
Zwart
Vermogen:
50 kW
Teller:
5.142 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop aangeboden: Zeer nette Kawasaki Ninja 650 (2021) – Slechts 5.142 km!

Ben je op zoek naar een sportieve, betrouwbare en goed onderhouden motor? Dan is deze Kawasaki Ninja 650 uit 2021 precies wat je zoekt. Met slechts 5.142 kilometer op de teller verkeert deze motor in uitstekende staat – zowel technisch als optisch.

? Recent onderhoud uitgevoerd
De motor is onlangs volledig onderhouden, wat betekent dat je er zonder zorgen direct mee de weg op kunt. Perfect voor wie zorgeloos wil genieten van elke rit.

⚙️ Uitgerust met de volgende extra’s:

  • Tankpad – voor extra bescherming van de tank

  • Sportief duozadel (sportzitje achter) – voor een strakkere look en comfortabelere rit

Inclusief 6 maanden garantie
Voor extra gemoedsrust wordt de motor geleverd met 6 maanden garantie.

Kortom, een prachtige kans om een jonge, goed uitgeruste Ninja 650 te rijden die nog jaren meegaat. Ideaal voor zowel beginnende als ervaren rijders die op zoek zijn naar een combinatie van prestaties, stijl en betrouwbaarheid.

  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoVeda
Galvanistraat 55
Ede
Plan de route
0318-625625
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion