Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 650 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
GROEN KRT
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
kawasaki - ninja-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Ninja 650 combineert sportieve prestaties met dagelijkse bruikbaarheid. De middelzware Sport Tourer is geliefd onder zowel beginnende als ervaren rijders. Zijn koppelrijke 649cc parallel-twin in combinatie met het lichte rijwielgedeelte onderstrepen de sportieve aspiraties. Een comfortabele rijpositie, kuipwerk met geïntegreerd windscherm en laag verbruik maken het mogelijk om in comfort lange afstanden af te leggen. Kawasaki's geavanceerde Traction Control ondersteunt je bij sportief rijden en biedt maximale tractie in alle omstandigheden.

De Kawasaki Ninja 650 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Metallic Spark Black | vanaf €8.799,-
  • Lime Green / Ebony | vanaf €8.899,-
  • Metallic Matte Carbon Gray | vanaf €8.899,-





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Echt
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion