Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 1000SX - 2023

Garantie: Ja
11201 Km
Zwart/groen
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Deze nette originele NL geleverde ninja 1000SX ( voorheen Z1000SX ) hebben wij door inkoop verkregen. Motor is in zeer nette staat en buiten de rijke uitrusting af fabriek ( TFT scherm, connectivity, cruise control ) is hij als extra nog voorzien van originele Kawasaki frame sliders en het Tourer pakket bestaande uit:
* afneembare kofferset
* SP Connect telefoonhouder
* 12V laadpunt
* hoog smoke windscherm
* handvatverwarming 

 

Recent onderhoud gehad met nieuwe banden ( Pirelli )

Prijs is incl. afleverkosten en garantie!
 


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Bleutooth connectiviteit, Boekjes/historie aanwezig, Boordcomputer, Cruise control, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, LED achterlicht, LED knipperlichten, LED koplamp, Motorblok bescherming, TFT scherm, Traction control, Valbescherming, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Linders Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion