Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KX 250 - 0000

Garantie: Nee
Nieuw
Groen
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
kawasaki - kx-250
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Kawasaki kx 250 2025
\r\n- De nieuwe KX250 is het meest competitieve KX tot nu toe. Met een nieuw motorblok, frame en de
\r\ntoevoeging van Traction Control en selecteerbare Power Modes kom je dichter bij een
\r\nfactory MX2 crosser dan ooit tevoren. Stel ‘m in op jouw voorkeur met de
\r\nverschillende ERGO-FIT onderdelen en pas de mapping aan via je smartphone.
\r\nMet de nieuwe KX250 heb je alles binnen handbereik om de volgende
\r\nkampioen te worden.
\r\n
\r\n- Specificaties Motor 
\r\nType motor                       Vloeistofgekoelde, 1-cilinder 4-takt motor
\r\nCilinderinhoud (cm3)        249 cc
\r\nBoring x Slag                    78 x 52.2 mm
\r\nCompressieverhouding    14.0:1
\r\nKleppensysteem               DOHC, 4 kleppen
\r\nBrandstofsysteem             Injectie: 44 mm
\r\nOntsteking                        Digital DC-CDI
\r\nStart systeem                   Elektrisch
\r\nSmering                           Geforceerde smering, dry-sump
\r\n- Specifiacties Remmen & Vering
\r\nRemmen, voor           Enkele semi-zwevende 270 mm wave-type remschijf. Remklauw: Dubbele zuiger
\r\nRemmen, achter        Enkele 240 mm wave-type remklauw: Enkele zuiger
\r\nVering, voor               49 mm upside-down voorvork met instelbare compressie en rebound demping
\r\nVering, achter            Nieuwe Uni Trak met instelbare compressie demping met dubbele uitslag (hoge/lage snelheid), instelbare rebound demping en                                      veervoorspanning
\r\n- Specifiacties Transmissie
\r\nTransmissie                                        5 versnellingen
\r\nEindaandrijving                                   Ketting
\r\nPrimaire overbrengingsverhouding    3.350 (67/20)
\r\nOverbrengingsverhouding 1e             2.077 (27/13)
\r\nOverbrengingsverhouding 2e             1.688 (27/16)
\r\nOverbrengingsverhouding 3e             1.438 (23/16)
\r\nOverbrengingsverhouding 4e             1.235 (21/17)
\r\nOverbrengingsverhouding 5e             1.045 (23/22)
\r\nEindoverbrengingsverhouding            3.846 (50/13)
\r\nKoppeling                                            Multi-schijfs nat, handmatig bediend
\r\n- Specificatie Frame & Afmetingen
\r\nType frame          Perimeter, aluminium
\r\nSpoor                  118 mm
\r\nVeerweg voor      305 mm
\r\nVeerweg achter   307 mm
\r\nBand, voor          80/100-21 51M Dunlop MX34
\r\nBand, achter      110/90-19 63M Dunlop MX34
\r\nStuurhoek links / rechts     42° / 42°
\r\nL x B x H                 2,190 x 820 x 1,265 mm
\r\nWielbasis                1,485 mm
\r\nGrondspeling           340 mm
\r\nZithoogte                 955 mm
\r\nBrandstofcapaciteit  6.2 litres
\r\nRijklaar gewicht       109.5 kg
\r\n
\r\n 

  • Heeft u vragen of intresse kunt u contact opnemen door te bellen naar het nummer, te mailen naar info@robbemotoren.nl of een bericht te sturen via Whatsapp naar 06-30188051.

    Robbemotoren heeft altijd 40 Crossmotoren opvoorraad!
    XXL Showroom met Crossmotoren en Crosskleding.
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1944 - De historie van Honda is de geschiedenis van een man genaamd Soichiro Honda, en van zijn onuitputtelijke inspanning om motorfietsen te produceren voor de massa. Hij was een racer, een zakenman en een producent. Maar het meest was hij een dromer. Hij droomde van een betere manier om zuigerveren te produceren, richtte een bedrijf op en begon te fabriceren. Hij wilde ook een betaalbaar transportmiddel maken voor de gewone man en verwezenlijkte zijn droom met de D-type Dream in 1949. Ook hield de man van racen. Zijn bedrijf zou steeds grotere en snellere machines maken waaronder diverse vier, vijf en zescylinders waarmee onder andere de Isle of Man mee werd gewonnen. Honda Motor Company is 's werelds grootste motorfietsproducent. Honda's eerste motorfiets werd min of meer noodzakelijk geboren in de dagen voor WOII waarbij Japan het openbaar vervoer ernstig tekort schoot en de brandstof beperkt beschikbaar was. Op zoek naar een oplossing kwam meneer Honda een bulk tweetakt motorblokken tegen die niemand wilde hebben. Deze waren eigenlijk ontworpen voor aggregaten. Voor een prikkie verwisselden deze van eigenaar en meneer Honda had 500 motorblokken op voorraad.
© 2000 - 2024 Motoroccasion