Nieuwsbrief:

KAWASAKI  GTR 1400 - 2011

60203 Km
Antraciet
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Je betaalt bij ons geen afleverkosten.

Prijs is Incl: afleverbeurt, 3 maanden garantie, volle tank brandstof.

Extra`s:
ABS
3 delige originele kofferset
Elektrisch verstelbare ruit
Hoge touring ruit van Puig
Comfort zadel
Stuurverhogers + navigatie montage knop

Informatie:
Onderhouds historie is zover bekend en bij ons uitgevoerd:
29-6-21 bij 38.372km kleine beurt uitgevoerd
15-3-22 bij 43.409km grote beurt met controle klepspeling
17-5-22 bij 45.014km banden en remblokken voorzijde
28-2-24 bij 57.560 kleine beurt met verversen remvloeistof
24-10-24 bij 59.819 kleine beurt met nieuw luchfilter en 2x nieuwe band.

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-511 4938
 

  • Financiering via NU Motorrijden mogelijk, ook zakelijk met scherpe rentes.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jonkers Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion