De geheel nieuwe Eliminator 500 breekt met conventies. Zijn strakke en lage ontwerp, een laag en comfortabel zadel en een lichte en gemakkelijke bediening maken hem de meest benaderbare Kawasaki-cruiser tot nu toe. Denk er niet te veel over na: het is een tijdloos design gecombineerd met moderne technologie. Dus stap op en “Just Ride”.
De prijs van dit model wordt binnenkort bekend gemaakt.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor
Boring x slag
70|58.6
Cilinder inhoud
451
Comp. verhouding
11.3 : 1
Kleppen
DOHC, 8 kleppen
Brandstof toevoer
injectie: Ø 32 mm x 2
Ontsteking
Digitaal
Vermogen
45|33|6000
Max. koppel
43|6000
Koppeling
Natte multi-plaat koppeling, handbediend
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
2.438 (39/16)
Overbrenging
Gesloten ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
13
Topsnelheid
ABS
Frame
Trellis frame, hoogwaardig staal
Vering voor
41 mm telescopische voorvork
Vering achter
Dubbele schokabsorbers
Remmen voor
Enkele 310mm schijf. Remklauw: Dubbele zuigers
Remmen achter
Enkele 240mm schijf. Remklauw: Dubbele zuigers
Voorband
130/70-18M/C 63H
Achterband
150/80-16M/C 71H
Wielbasis
1,410
Lengte
2250
Breedte
785
Hoogte
1140
Zithoogte
735
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Metallic Flat Spark Black
Beschrijving
De geheel nieuwe Eliminator 500 breekt met conventies. Zijn strakke en lage ontwerp, een laagen comfortabel zadel en een lichte en gemakkelijke bediening maken hem de meestbenaderbare Kawasaki-cruiser tot nu toe. Denk er niet te veel over na: het is eentijdloos design gecombineerd met moderne technologie. Dus stap op en “JustRide”.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Wist u dat: In de motortaal "Krukkast" betekent: Plaats waar de krukas huist. In het Nederlands werd vroeger wel gesproken van krukkast.Een carter kan horizontaal of verticaal gedeeld zijn. Vooral bij een blokmotor biedt een horizontale deling van het carter voordelen bij het sleutelen, omdat het inwendige van de versnellingsbak en de krukas dan goed bereikbaar zijn.