Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SUPER CHIEF LIMITED - 2021

Garantie: Ja
4961 Km
BLUE SLADE METALLIC (BLAUW METALLIC)
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
indian - super-chief-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Fabrikant: JEEGEE MOTORS BV Curieweg 6a 2408 BZ Alphen aan den Rijn, NL info@jeegee.nl

Net binnen. Zo goed als nieuw .... Indian Super Chief Ltd in de kleur Blue Slade metallic. origineel 4961 km gelopen .De motor heeft extra accessoires zoals een Jekill & Hide uitlaatsysteem van €2955,- met drie standen om het geluid te optimaliseren. Mooi donker/ middel en stil. Andere accessoires zijn een zwarte valbeugel , passinglight steun met smoke lights , handvatverwarming ,hakschakeling , en Indian Headdress treeplanken.

Nieuw prijs incl. getoonde accessoires € 35246,-

Opties en Accessoires:
4 inch touchscreen met RIDE COMMAND®, 6-speed, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Boordcomputer, Cruise control, Hak/Teen Schakeling, Handvat verwarming, Indian Treeplanken ''Headdress'', Jekill and Hyde uitlaat systeem, Keyless start, LED achterlichten, LED koplampen, Nacelle Switch mount zwart, Navigatiesysteem, Passing light bracket zwart, Passing lights smoke, Valbeugel zwart




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Inrijden" betekent: Een gereviseerde motorfiets moet worden ingereden. Cilinder en zuiger worden bij dat proces geleidelijk op elkaar ingesleten. De eerste paar honderd kilometer mag niet op top­snelheid worden gereden of te lang worden doorgetrokken in de versnellingen om extreme hittevorming te voorkomen. Hier­ door kunnen de loopvlakken van de zuigers invreten en is de motor inwendig beschadigd. Vroeger moesten nieuwe motor­ fietsen 1500-2000 kilometer worden ingereden. De kunst van het inrijden bestaat uit het met wisselende belasting rijden met een motorfiets, zodat het motorblok loskomt zonder beschadi­ging te hebben opgelopen. Hierdoor wordt voorkomen dat een motor rauw gaat lopen, olie gaat verbruiken en de levensduur van het blok wordt bekort.
© 2000 - 2025 Motoroccasion