Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR 1200 S - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
STEALTH GRAY
Vermogen:
92 kW
Teller:
965 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Gratis afleverbeurt
Dit afleverpakket bevat: Garantie, Kentekenleges, Onderhoudsbeurt

Een kans!! Van een liefhebber van de FTR range van Indian. Hij kon de verleiding niet weerstaan om weer een nieuwe ( inmiddels zijn derde) FTR te kopen.

Wij leveren hem met 24 maanden volledige garantie , net zoals op een splinternieuwe!

Met slechts 150 beschikbare stuks doet deze FTR Stealth Gray Special Edition er niet alleen een schep coolness maar ook behoorlijk wat exclusiviteit bovenop!

Ga naar: https://www.uwvoertuig.nl/shop/ voor leuke items en hebbedingetjes!!


Inruil van twee- of vierwieler mogelijk. Kijk op WWW.UWVOERTUIG.NL



FACEBOOK
INSTAGRAM

FINANCIAL/OPERATIONAL LEASE MOGELIJK tegen aantrekkelijke tarieven , vraag naar de voorwaarden.


OFFICIEEL INDIAN MOTORCYCLE DEALER!! :SINCE 2018

OFFICIEEL MOTOMORINI DEALER!! :SINCE 2022

Family business !!



T: +31 (0)26 379 63 11
Tielsestraat 178
6673 AE Andelst
info@uwvoertuig.nl | www.uwvoertuig.nl

Openingstijden:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 09:00 – 18:00
Woensdag: 09:00 – 18:00
Donderdag: 09:00 – 18:00
Vrijdag: 09:00 – 18:00
Zaterdag: 10:00 – 17:00
Zondag: Gesloten

= Bedrijfsinformatie =

Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.


https://www.maeijermotors.nl/shop/ voor meer leuke items!!
  • T: +31 (0)26 379 63 11
    Tielsestraat 178
    6673 AE Andelst
    info@uwvoertuig.nl | www.uwvoertuig.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag: 09:00 – 18:00
    Woensdag: 09:00 – 18:00
    Donderdag: 09:00 – 18:00
    Vrijdag: 09:00 – 18:00
    Zaterdag: 10:00 – 17:00
    Zondag: Gesloten


Opties en Accessoires:
3 rijmodi (Sport, Standard, Tour), Akrapovic Sport demper, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Bluetooth-status voor telefoon en headset; voertuigstatus (voltage, motoruren, olieverversing);, Cruise control, Cruisecontrol, Daylight/ runninglight, Druppellader voorbereiding, fuel range; real-time clock; compass;, Handvat verwarming, Led-koplamp, led-achterlicht/-richtingaanwijzers, LED dagrijverlichting, LED koplampen, LED richtingaanwijzers met uitdooffunctie, Ride by wire, Slipperclutch, Stabiliteits-, Tractie- & Anti-wheelie-controle, Telefoonintegratie, Tractie Controle Systeem (TCS), USB Laadpunt, Verstelbare schokdempers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Maeijer Motors
Tielsestraat 178
Andelst
Plan de route
026-3796311
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion