Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR 1200 - 2022

Garantie: Ja
Onbekend
.
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
indian - ftr-1200
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 13 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10037
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 118
Garantie: Ja
Status: Nieuw

Indian FTR1200 Z Black

De moderne, eenkleurige matzwarte lak gaat samen met opvallende rode accenten, waaronder het Indian Motorcycle-logo op de tank, de biezen op de wielen en de achterveer die medeweggebruikers als laatste van je zien als je ze inhaalt.

OP STRAATGEBRUIK AFGESTEMDE TOPPRESTATIES
De geraffineerde vloeistofgekoelde V-twin met een inhoud van 1203 cc levert een vermogen van 123 pk en een koppel van 120 Nm.

EEN WENDBARE EN SPORTIEVE HANDLING
De rechte rijpositie en het laaggeplaatste zadel staan in combinatie met de 17 inch wielen garant voor een vertrouwenwekkend en nauwkeurig rijgedrag. De benzinetank is strategisch onder het zadel geplaatst. Dit resulteert in een lager zwaartepunt, een betere gewichtsverdeling en een ongeëvenaarde stabiliteit in bochten.

TOONAANGEVENDE UITRUSTING EN AFWERKING
Met zijn Brembo-remmen, Akrapovic-uitlaat en verstelbare Ohlins-wielophanging is de FTR een toonbeeld van kwaliteit, vakmanschap, traditie en power.
Motor
Motortype Vloeistofgekoelde V-Twin
Cilinderinhoud 1203 cc

Prestaties
Maximaal koppel RPM 6000 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 120 Nm

Features
Kleur/graphics Black Smoke
Fabrieksgarantie 2 jaar

Standaarduitrusting
ABS
Cruise Control

Electronica
4 inch instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter en digitale toerenteller, kilometerteller, dagteller, waarschuwingslampje brandstofniveau, waarschuwingslampje oververhitting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion