Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  NORDEN 901 EXPEDITION - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
husqvarna - norden-901-expedition
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Norden 901 Expedition is een uitzonderlijke evolutie van de baanbrekende Norden 901. Deze technisch verbeterde tourmachine is gebouwd om direct vanuit de showroom wereldwijde avonturen aan te gaan en is uitgerust met alle onderdelen die nodig zijn om nieuwe werelden te ontdekken. De Norden 901 Expedition met zijn opvallende kleurstelling is gebouwd voor pioniers. Begin vandaag nog met het verkennen van de wereld.

Standaard voorzien van de volgende opties:
  • Handvatverwarming
  • Zadelverwarming
  • WP XPLOR 48mm voorvork
  • Side Bag Set
  • Bodembeschermplaat
  • Touring windscherm
  • Rijmodi incl Explorer mode
  • Off-road ABS
  • Quickshifter
  • Cruise Control
  • Turn By Turn navigatie en telefoon connectiviteit
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion