Nieuwsbrief:

HONDA  XR 600 R - 1988

Bouwjaar:
1988
Kleur:
.
Vermogen:
7 kW
Teller:
19.564 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
honda - xr-600-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

= Bedrijfsinformatie =

Welkom op de verkopers pagina van Motorhandel Meijering. Ik, Sam Meijering ben al sinds 2018 actief in de Automotive branche in de breedste zin van het woord!
Met 6 jaar showroom ervaring en met verschillende merken zoals onder andere; Honda, Suzuki, Yamaha en BMW ben ik zeer bekend in de branche.
Van het technische tot het commerciële aspect!

De motoren die wij te koop aanbieden zijn doorgaans motoren waar ik zelf erg enthousiast van wordt! Wij staan voor transparante verkoop en wij verkopen graag een stukje beleving op twee wielen! Dit komt van uit een gedeelde passie voor mobiliteit, die al heel vroeg is ontstaan door mijn vader die mij op mijn vierde voor het eerst mee nam achterop de motor.

Naast de particuliere verkoop zijn wij ook actief in het exporteren van motorfietsen naar verschillende Europese landen.

En heeft u nog een stoffige motor in de schuur staan? Of een motor die u dagelijks gebruikt maar wilt verkopen of wilt inruilen? Wij kopen hem graag! Betalen en vrijwaren kan bij u op locatie. Vaak al binnen 2 dagen afgehandeld en opgehaald.

Tot snel bij ons in Loenersloot, op het terras of in het zo gezellige kantoor!
Opties en Accessoires:
Elektrische start, Navigatiesysteem, Schijfremmen voor




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motorhandel Meijering
Rijksstraatweg 248
Loenersloot
Plan de route
0628869997
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion