Nieuwsbrief:

HONDA  XL 650 V TRANSALP - 2005

Garantie: Nee
88500 Km
Zwart
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een honda xl650 v transalp opnieuw zwart gespoten / nieuwe spaken set voor /achter .nieuwe banden set , nieuwe accu.hoge ruit  , nieuwe spiegel set   
info 0224591230 9,00-18,00 uur robsacc t'zand 
  • Grootste collectie motorzadels van Nederland op voorraad. Zie www.bagsterstore.nl
  • Wij leveren alle motoren met 10 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robs Accessoires
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion