Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 F DCT C-ABS - 2015

Garantie: Ja
18378 Km
Grijs Zwart
honda - vfr-1200-f-dct-c-abs
honda - vfr-1200-f-dct-c-abs
honda - vfr-1200-f-dct-c-abs
honda - vfr-1200-f-dct-c-abs
honda - vfr-1200-f-dct-c-abs
honda - vfr-1200-f-dct-c-abs
honda - vfr-1200-f-dct-c-abs
honda - vfr-1200-f-dct-c-abs
honda - vfr-1200-f-dct-c-abs
honda - vfr-1200-f-dct-c-abs
honda - vfr-1200-f-dct-c-abs
honda - vfr-1200-f-dct-c-abs
honda - vfr-1200-f-dct-c-abs
honda - vfr-1200-f-dct-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Echt in nieuwstaat verkerende VFR 1200 F in de DTC dus automaat uitvoering.

Motor heeft nog een zeer  lage KM stand.

Voorzien van een originele 3 delige kofferset in kleur met ruggesteun. 

Voorzien van boekjes met rekeningen erbij. 

Als extra voorzien van een hoog  en aangepast stuur waardoor je een super comfortabele zithouding krijgt en het eventueel nog langer op de motor uit houd met lange ritten. 

Verder voorzien van hoge ruit met verstelbaar opzetstuk.

Verder zit er nog een Tom Tom Navigatie bij.

Dus zoek je een supercomfortabele tourmotor kom langs voor een proefrit en of bezichtiging.

De motor ziet er echt uit als nieuw echt van liefhebber geweest.

De koffie staat klaar. 





 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Air Bubble ruit, Automaat, Cardan aandrijving , comford zadel, Dual combined remsysteem, garantie, In hoogte verstelbare ruit, instructieboek, Kofferset, Koop nu 6 maanden garantie voor € 250,00!, middenbok, Navigatie systeem, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Ram Mount voor navigatie, stuur, ander, stuurverhogers, TomTom 40 rider, Topkoffer, topkofferdrager, Verhoogde ruit, Windscherm, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion