Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 F C-ABS/DCT - 2013

€ 7.350,- € 7.990,-
Garantie: Ja
74014 Km
Titanium Blade Metallic
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
honda - vfr-1200-f-c-abs-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben je op zoek naar een sportieve en comfortabele motor met toptechnologie en uitstekende afwerkingskwaliteit? Dan is deze Honda VFR 1200 DCT de perfecte keuze voor jou! Deze motor is niet alleen een lust voor het oog, maar biedt ook geavanceerde features voor een ultieme rijervaring.

Specificaties en extra’s:



Bouwjaar: 2013


Kilometerstand: 74.014 km


Kleur: Titanium Blade Metallic – een schitterende, elegante kleur die altijd de aandacht trekt.


Drie delige kofferset: Perfect voor lange ritten en reizen, met voldoende ruimte voor al je spullen.


Verhoogde ruit: Voor extra comfort tijdens lange ritten en een verbeterde bescherming tegen de wind.


Hyperpro veren: Voor een verbeterd rijgedrag en meer stabiliteit, zowel op de snelweg als op bochtige wegen.


Handvatverwarming: Geniet van het rijden, zelfs in koudere omstandigheden, met de comfortabele handvatverwarming.


USB aansluiting: Voor het opladen van je apparaten onderweg, handig voor navigatie of andere elektronische apparaten.



Waarom deze Honda VFR 1200 DCT?



De DCT (Dual Clutch Transmission) biedt een soepele en snelle versnellingsovergang, waardoor je zowel in de stad als op de snelweg optimaal kunt genieten van het rijcomfort.


De motor is uitstekend geschikt voor zowel dagelijks gebruik als lange ritten dankzij de combinatie van kracht, comfort en technologie.


Het verfijnde design en de vele extra’s maken deze VFR 1200 DCT een ideale motor voor de serieuze rijder.



Heb je interesse in deze prachtige Honda VFR 1200 DCT? Neem dan snel contact op voor meer informatie of een bezichtiging!
  • Wij bieden een breed scala aan diensten en producten om aan al jouw wensen te voldoen. Of je nu op zoek bent naar een betrouwbare plek voor motorreparatie, je motor wilt stallen in de winter, of geïnteresseerd bent in de aanschaf van een tweedehands motor. Bij onze motorzaak in Nijkerk ben je aan het juiste adres voor alles wat met motoren te maken heeft

     

Opties en Accessoires:
3 delige kofferset, ABS, Alarmverlichting, bagster zadel, Gear indicator, Handvat verwarming, Hyperpro vering, middenbok standaard, Topkoffer, usb aansluiting, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van der Weerd Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion