Nieuwsbrief:

HONDA  ST 1300 PAN EUROPEAN - 2007

Garantie: Ja
70824 Km
GRIJS
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
honda - st-1300-pan-european
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Door inruil verkregen van de 1e eigenaar.
Een in een mooie en goede staat verkerende ST1300 Pan European.

1e Tenaamstelling: 05-2007
Km.stand: 70824 km

Incl. boekjes, onderhoudshistorie en twee sleutels.

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires.

Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion