Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Earth Black
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Op zoek naar de meest veelzijdige motor die je kan bedenken? Dan moet je hier zijn. De NC750X met zijn hoge poten en krachtige tweecilinder is inzetbaar voor elk doel. En hij kreeg een update. Het ruige design scherpt verder aan en wordt geleid door een vernieuwde LED-koplamp en een nieuw 5 inch TFT-scherm dat naadloze verbinding met je smartphone integreert dankzij Honda RoadSync. Nu ook met dubbele remschijven aan de voorkant voor verbeterde stopkracht en kuipdelen dat bestaat uit duurzaam gekleurd Durabio™-materiaal. Natuurlijk blijft het geniale geheim van de NC750X aanwezig: een geïntegreerde opbergruimte van 23 l, voldoende ruim om een integraalhelm in op te bergen. Dat is niet gewoon buiten de lijntjes kleuren. Dat is de lijntjes bepalen.

Deze nieuwe NC750X in de kleur Earth Black is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Honda garantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Benjan Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion