Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 S DCT - 2017

Garantie: Ja
3993 Km
ROOD/ZWART
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
honda - nc-750-s-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2017

In super staat met extreem weinig
km!! DCT uitvoering dus automatisch
of zelf schakelen dmv flippers op het
stuur extras kleine knippers en korte
kentekenplaat houder. De prijs is
rijklaar Incl. afl. beurt en Gar.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Streetbikes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big end" betekent: Een drijfstang heeft aan de bovenzijde een klein gat (small end) waarin het lager voor de pistonpen zit. Aan deze zijde is de zuiger bevestigd. Aan de onderzijde heeft de drijf­stang een groot gat, waarin het lager voor de krukpen js aan­gebracht. Dit punt is het hart van de motor. ‘Het big end ligt eruit’ betekent dat het lager in het big end is uitgelopen. Bij ge­brek aan smeerolie kan het big end-lager vastslaan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion