Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 D INTEGRA DCT ABS - 2014

Garantie: Ja
35147 Km
Zwart/Rood
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige Honda 750D Integra ! Fraaie motorscooter, voor vele doeleinden te gebruiken. Verkoopprijs is inclusief afleveringsbeurt en 3 maanden garantie.

De 2014 Honda Integra NC750D deelt motorblok, frame en elektronica met de NC750X en NC750C. 

DCT
De Dual Clutch Transmission (DCT) is datgene wat van de Integra een unieke motorscooter maakt. Het grote verschil is dat 'gewone' motorscooters één lange versnelling lijken te hebben, waar de Integra er zes heeft, waartussen volautomatisch geschakeld wordt, door de geniale dubbele koppeling gaat dit werkelijk naadloos. Er kan eventueel ook met de 'flippers' door de linkerhand zelf geschakeld worden, maar dit is eigenlijk alleen noodzakelijk als je erge haast hebt, dan wil het nog wel eens handig zijn zelf iets eerder terug te schakelen en zo wat meer op de motor te remmen. Ook kan je hiermee de motor trekkend in één versnelling houden, waarbij een CVT-automaat dan al snel het toerental wegvalt en de trekkracht vermindert. Verder is er keuze tussen een D en een S stand, waarbij de S iets langer doortrekt in de versnellingen en eerder terugschakelt, handig voor als je toch op tijd bij die afspraak wil zijn. 

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Dokter Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2001 - Rond 2001 werd de boxermotoren opgewaardeerd tot de R 1150-serie, waarbij de uiterlijke verschillen minimaal waren. In die periode verschenen ook de eerste 1200cc-modellen, maar dat waren de zeer afwijkende cruisers van de R 1200 C-serie, die niet erg succesvol werden. De "echte" R 1200-serie, met opvolgers voor de R 1150-serie, verscheen vanaf 2004 met de R 1200 GS. In de jaren 00 zette BMW de drang naar meer motorvermogen door, ook bij de boxermotoren, die bijvoorbeeld de 122 pk sterke R 1200 S en later de "High Performance" HP2-serie kregen. Maar het summum van vermogen kwam met de nieuwe K-serie met dwarsgeplaatste motor.
© 2000 - 2024 Motoroccasion