Nieuwsbrief:

HONDA  MSX 125 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CANDY VICTORY B
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
honda - msx-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

We snappen het. Je moet ergens heen. En dit is de start van jouw reis. Sinds 2013 is onze MSX125 Grom de uitverkoren motor voor een hele nieuwe generatie jonge rijders.

En het is geen raadsel hoe dat komt; dit is een kleine motor met volledig unieke looks, en de specs, de ophanging en de remmen van een volwaardige motorfiets.

Voeg daar een levendige, luchtgekoelde 125cc-motor met 5-bak, stralende nieuwe kleuren en graphics aan toe - en een scherp gestijlde onderkuip - en de Grom transformeert bij de eerste beroering van het gashendel van een vervoersmiddel op zakformaat tot de ultieme reisgezel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion