Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING ABS - 2007

Garantie: Ja
66046 Km
ZILVER
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Dikke Honda GL 1800 Goldwing

- ABS
- Hand & zadelverwarming
- Valprotectie
- Navigatie
- Windscherm
- Kofferset
- Middenbok
- Cruise control
- NL motor!
  • - Meer dan 600 motoren op voorraad, dus altijd raak! 
    - Professioneel advies, samen ruim 200 jaar ervaring.
    - Specialistisch werkplaatsteam, ruime bezetting snelle service. 
    - Tot 36 maanden garantie mogelijk*
    - Aflevering februari maart april mei etc mogelijk pas betalen bij aflevering! 
    - Uitgebreide financierings opties*
    - Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
    - 10 dagen gratis All Riskverzekering**
    - Wij leveren ook nieuwe motoren* 

    Check onze vernieuwde site voor de meest spectaculaire actie's! 
     
    Goed kleding advies nodig van iemand die rustig de tijd voor u neemt? Kom langs in de onze kledingshop en laat je adviseren door onze Margreet! Gespecialiseerd in o.a. grote en kleine maten motorkleding. 

    Check onze webshop met een fantastisch aanbod & sportieve prijzen. www.barbiermotorsport.nl  

    Barbier Motorsport
    Oeveraseweg 6
    7971 PA Havelte
    0521-342960

    Volg ons ook op:

    TikTok          : @barbiermotorsport
    Instagram    : @barbiermotorsport
    Facebook    : @barbiermotorsport
    Pinterest      : @barbiermotorsport 



    * Vraag naar de voorwaarden.
    ** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
    ***  Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.
     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Barbier Motorsport Havelte
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion