Nieuwsbrief:

HONDA  CTX 700 N DCT ABS - 2014

Garantie: Ja
28237 Km
Wit
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Honda in hele nette staat!
DCT-uitvoering dus automatisch schakelen.
Deze mooie motorfiets is uitgerust met veel accessoires waaronder; valbescherming, topkoffer, comfort-seat, middenstandaard, handvatverwarming en een windscherm..

Compleet met historie en boekjes.
Voorzien van een onderhoudsbeurt inclusief nieuwe achterband.

3 maanden garantie.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoNine
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2025 Motoroccasion