Nieuwsbrief:

HONDA  CTX 700 N DCT ABS - 2015

Garantie: Nee
20181 Km
MAT GUNPOWDER B
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
honda - ctx-700-n-dct-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2015
Garantie: Afl pakket meerprijs

Lage motor met DCT automaat (Dual Clutch Transmission). Motor is destijds nieuw door ons geleverd.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2024 Motoroccasion