Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 500 REBEL - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MAT GUNPOWDER B
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Jouw motor? Dat ben jij.
Het is een verlengstuk van je ziel. Daarom bouwden we de CMX500 Rebel.
Deze afgewogen balans tussen ruig, old-school karakter en eigentijds design maakt indruk dankzij het laaggezeten frame en de A2-compatibele tweecilinder die bulkt van het pit en koppel.

Sommige dingen maakten we nog beter, zoals de positie van het stuur en een zadel dat comfortabeler zit. Verder bestaat het stijlvolle voorspatbord nu uit geverfd staal.
En wie op zoek is naar de meest gewaagde uiting van individualiteit is er de street custom-gestylede CMX500 Rebel S-edition.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion