Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 1100 REBEL - 2022

Garantie: Ja
3102 Km
Dark Grey
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
honda - cmx-1100-rebel
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige Honda CMX 1100 Rebel
Motor ingekocht van 1e eigenaar
Bouwjaar 2022
Km Stand 3102
Compleet schadevrij in nieuwstaat
Voorzien van verschillende optie's
  • Street Pakket
  • Kort kenteken
  • Custom mono zadel (Origineel + duo zadel aanwezig
  • Custom voorspatbord (Origineel aanwezig)
  • End bar spiegels
  • Cruise control / Rijmodi
  • Kemi Moto Tas + beugel

Motor is super onderhouden jaarlijks beurten gehad en afgestempeld (laatste beurt 09-2024 bij 3100Km)
Motor staat klaan en kan direct afgehaald worden
Inruil / Financiering mogelijk
 

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)
 

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion