Nieuwsbrief:

HONDA  CBF 1000 A - 2007

Garantie: Nee
32842 Km
DONKER ROOD METALLIC
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
honda - cbf-1000-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: feb. 2006 - jan. 2009
Koppel: 93 Nm
Tankinhoud: 19 liter
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2

Originele in Nederland geleverde motorfiets! De motor is altijd met liefde onderhouden en dat kan je zien!
Voorzien van o.a. ABS, middenbok en rear hugger (achterspatbord).
Kopieer deze link in je web browser om een video van de motor te zien; https://www.youtube.com/watch?v=855VCHtLp4I

= Bedrijfsinformatie =

Op alle biedingen en/of vragen via Marktplaats of wat voor kanaal dan ook wordt altijd door ons op gereageerd.
Ben je deze motor aan het bekijken op Motoroccasion of een andere site waar je geen film of veel meer foto`s van de motor kunt zien? Ga dan snel naar www.motoportalmere.nl om meer foto`s en een film van de motor te bekijken.
Of bekijk de film op 'MotoPort Almere TV' op YouTube!

Wanneer u voor deze motor een MotoPort Norisk verzekering met WA-beperkt Casco of All-risk dekking afsluit ontvangt u:
- GRATIS pechservice inclusief eigen woonplaats.
- Hoge instapkorting
- Tot 80%no-claimkorting
- Geen alarmverplichting!
- 3 jaar aanschaf- of taxatiewaardevergoeding mogelijk. Geen afschrijving!
- Accessoires tot 1.500,- euro gratis meeverzekerd
- Schade aan helm en kleding tot 1.500,- euro per opzittende gratis meeverzekerd




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Almere
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion