Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 SC NIGHTHAWK - 1982

Garantie: Nee
62940 Km
BLAUW
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
honda - cb-750-sc-nighthawk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Referentienummer: 279

Prachtige Klassieke Honda CB 750 Nighthawk. Deze motor is in onze motorwerkplaats helemaal nagekeken en in orde gemaakt. Hierbij zijn de balhoofdlagers en de voorvorkkeeringen vernieuwd, de carburateurs en benzinekraan zijn gereviseerd, de tank is gereinigd en gecoat, de hoofdremcilinder en remleidingen voor zijn vernieuwd, de remunit is gereviseerd en de accu is vernieuwd. Kortom, weer een hele goede motor !

Deze motor wordt voor de vermelde prijs netjes rijdend en in goede staat afgeleverd doch zonder onderhoud en garantie. Wilt u meer zekerheid en langer rijplezier dan raden wij u een afleverpakket aan, bestaande uit een grote onderhoudsbeurt en 3 maanden volledige Bovag-garantie. Voor dit pakket vragen wij € 595,-

U koopt bij een betrouwbare en gezellige buurtgarage uit Noordwijkerhout, een Bovag-bedrijf voor auto's en motoren, welke goed staat aangeschreven en al bijna 40 jaar voor iedereen klaar staat.

Belt u even voor u komt kijken, dan zorgen we dat de auto of motor, de koffie en de juiste persoon voor u klaar staat.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Diesveld VMS
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1999 - De naam "Urban Mobility Vehicle" dekte de lading van de overdekte scooter BMW C1 volledig. Het voertuig mocht in vrijwel heel Europa zonder helm bestuurd worden en was bedoeld voor automobilisten die de dagelijkse files en het drukke stadsverkeer wilden omzeilen. Er kwamen twee types: de 125 cc en de 200 cc, waarvan ook nog verschillende uitvoeringen bestonden. Wie zijn BMW C1 helemaal wilde aankleden had zelfs een Discman en een GSMhouder aan boord. Desondanks werd het geen succes en de serie verdween in 2003.
© 2000 - 2025 Motoroccasion