Nieuwsbrief:

HONDA  CB 650 R NEO SPORTS CAFE - 2021

Garantie: Ja
7583 Km
Matzwart
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
honda - cb-650-r-neo-sports-cafe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
WIL U ALTIJD ALS EERSTE OP DE HOOGTE ZIJN VAN HET NIEUWE AANBOD, EN VIDEOS VAN ONZE MOTOREN BEKIJKEN? VOLG ONS DAN NU OOK OP INSTAGRAM: JVLMOTORS

Honda CB 650 R ABS Neo sports café in zeer nette staat!

Bouwjaar: 2021
kmstand: 7.538

Onderhoudshistorie aanwezig.

momenteel staat de motor op vol vermogen, terugvoeren naar 35kw (A2) tegen een kleine meerpijs mogelijk!


Al onze motoren worden geleverd met een afleverbeurt (volgens opgave fabrikant)

Financiering mogelijk via Numotorrijden! vraag naar de mogelijkheden.

Opties:


- ABS
- Bar end spiegels
- TC Traction control
- TFT display
- Gear indicator
- LED dagrijverlichting
- LED knipperlichten voor
- LED knipperlichten achter
- Valdoppen
- Verkorte kentekenplaathouder

Heeft u bepaalde wensen qua opties / aanbouwonderdelen? Vraag naar de mogelijkheden en wij verzorgen voor u de motor compleet naar uw wens..

Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.

BEZORGING OP LOCATIE MOGELIJK!

JVL Motors

Ambachtsweg 3C
5071 NS Udenhout (nabij Tilburg / Den Bosch)
+31641701543
info@jvlmotors.nl
instagram: jvlmotors




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JVL Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion