|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 16 kleps DOHC 4-cilinder in lijn |
Boring x slag | 65|45.2 |
Cilinder inhoud | 600 |
Comp. verhouding | 12:1 |
Kleppen | DOHC |
Brandstof toevoer | Electronisch aangestuurde injectie, PGM-FI |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 100|75|12000 |
Max. koppel | 63.5|9500 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.750 (33/12) |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, 120 mm veerweg |
Vering achter | Monoshock schokdemper met 7-voudig instelbare veervoorspanning, 128 mm veerweg |
Remmen voor | Twee zwevend gemonteerde 296 x 4,5 mm remschijven met 2-zuiger remklauw, zwevende schijven en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 220 x 5 mm remschijf, hydraulisch bediend met enkelvoudige remklauw en sintermetalen remblokken |
Voorband | 120/70 ZR17 (58W) |
Achterband | 180/55 ZR17 (73W) |
Wielbasis | 1420 |
Lengte | 2090 |
Breedte | 740 |
Hoogte | 1095 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 173 |
Leverbare kleuren | Bombay Orange Metallic, Interstellar Black Metallic, Mat Light Titanium Metallic, Pearl Breezy Blue |
Beschrijving | Het motorblok van de CB600F werd stevig onder handen genomen. Door een innovatief brandstofsysteem tezamen met een katalysator voldoet de naked 600 aan de scherpe EURO-2 normen. Naast veranderingen bij het technische gedeelte zijn er ook verschillende aanpassingen aan het rijwielgedeelte gedaan. Het gewicht van 176 kg zorgt voor goede hanteerbaarheid en men voelt zich snel vertrouwd. Natuurlijk heeft HONDA het beproefde H.I.S.S. startonderbrekingssysteem op deze motorfiets toegepast. |