Nieuwsbrief:

HONDA  CB 500 X - 2020

5895 Km
Mat zwart
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette en jonge Honda CB 500 X incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Onderhoudshistorie
  • Hoog Givi scherm (originele scherm aanwezig)

Zeer nette en jonge Honda CB 500 X die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie verkeer!

Standaard geschikt voor het A2 rijbewijs!

Slechts 5800km oud!

Een vrijdraaiende tweecilindermotor tovert de CB500X om tot een dynamische machine die gereed is om elk avontuur aan te pakken. Ben je klaar voor een onvergetelijke rit? De CB500X heeft het revolutionaire comfortniveau van zijn voorganger behouden en zelfs verbeterd om je een soepele rij-ervaring te bieden in een stedelijke omgeving, maar ook bij het cruisen met hoge snelheid. Door de ontspannen, rechte zithouding kun je met de CB500X moeiteloos elk terrein aan. Dus of je nu rijdt in de stadsjungle of toert op onbekend terrein, je kunt altijd even ontsnappen aan de dagelijkse sleur – en je hebt alleen maar een A2-rijbewijs nodig.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorigng door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Honda
Model CB 500 X
Kleur Mat zwart
Segment Tour
Cilinderinhoud 471 cc
Kilometerstand 5.895 km
Bouwjaar Juli 2020
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Trike" betekent: Driewieler, met één voorwiel en twee achterwielen, voor­zien van de voorvork van een motorfiets en het motorblok van een motorfiets o f auto. Samentreksel van tri(drie) en bike(mo­torfiets). In de jaren zeventig ontstond in de Verenigde Staten een rage om trikes te bouwen. Extravagante creaties, waarvoor vaak een Harley-Davidson motorfiets als basis werd genomen. Trikes zijn al een veel ouder verschijnsel. Vanaf de jaren dertig 144 maakten zowel Harley-Davidson (de Servicar) als Indian trikes die als efficiënte werkpaarden waren bedoeld voor politie en winkeliers. Achter de berijder was een ruime bak met een klep geplaatst. Indian prees in de jaren dertig zijn trike aan met de slogan: ‘It eliminates the expense of an automobile.’ Rond 1940 ging het Amerikaanse bedrijf Goulding een stap verder door het chassis van een bestelwagen aan de achterzijde van een Har­ley-Davidson of Indian motorfiets te bevestigen. Deze kruising tussen een motorfiets en een vrachtauto noemde het bedrijf de Gouldcar. De Servicar werd tot het einde van de jaren zeventig door de Amerikaanse politie voor verkeerstaken ingezet
© 2000 - 2025 Motoroccasion