Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1100 RS - 2017

32371 Km
Rood
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nette CB1100RS.

ABS remsysteem.
Origineel voorzien van gearindicator in het dashbord.

Boekje en km regsitratie aanwezig.

Hele fijne motor en betrouwbare motor.
Ook erg fijn voor de langere tourtochten maar ook geschikt voor een rondje om de kerk!

# foto 2 is met bagage rek, deze hebben wij eraf gehaald omdat we hem mooier vinden zonder. uiteraard word het rek meegeleverd.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion