Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  V-ROD VRSCAW - 2007

€ 9.899,- € 10.399,-
47000 Km
Zilver
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
harley-davidson - v-rod-vrscaw
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een Harley-Davidson V-ROD 240 OPTION?

Mis deze najaarsdeal dan niet!

Van €10.399 nu voor €9.899


Wij van Harder Motoren bieden je dit unieke supergave exemplaar aan. Deze motorfiets is afkomstig van 2007 en heeft 47000KM ervaring en verkeerd in een goede staat!

De motorfiets komt met gave opties;
- OEM Alarm,
- OEM Sissy bar,

- Vance & Hines uitlaatsysteem,

Wij leveren de motorfiets af met een volledige onderhoudsbeurt en 2 nieuwe banden, dit zit bij Harder motoren standaard bij de prijs inbegrepen.

Voor slechts €9.899 is deze prachtige motorfiets van jou!

Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct gratis verzekerd;
- Aangesloten bij het Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste 5000km of 3 maanden;
Inruil mogelijk;
- Meer dan 35 jaar ervaring!
Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Beveiliging / alarmsysteem, Customuitlaten, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harder Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion