Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE ST FLHXST - 2023

Garantie: Ja
8700 Km
BRUIN
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
harley-davidson - street-glide-st-flhxst
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023
Garantie: 1 year HD Originals

Stap op een motor die niet alleen kracht en prestaties levert, maar ook pure stijl uitstraalt. Deze Street Glide ST is méér dan alleen een tourmachine – het is een statement op wielen.

Wat deze machine écht bijzonder maakt?

-

CVO-achterlichten voor die strakke, premium look achteraan.


-Luxe Harley floorboards zorgen voor ultiem comfort, zelfs bij lange ritten.


-Een stijlvol bagagerek, perfect geïntegreerd voor extra praktisch gemak.


-Het Saddlemen Pro-zadel biedt sportieve looks én maximaal zitcomfort.


-En dan die unieke bruin/zwart gespoten kleur – exclusief en oogstrelend. Deze lak zie je nergens anders!



Deze Street Glide ST combineert het beste van performance, touring en custom style. Een motor voor de echte liefhebber die op zoek is naar iets bijzonders.
Opties en Accessoires:
117 milwaukee eight, Abs, Boom box gts informatiesysteem, Cruise control, Custom paint, Cvo style achterlichten, Detachable bagage rack, Led verlichting, Luxe floorboards




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion