Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB FXDBI DYNA - 2014

14000 Mls
VIVID BLACK.
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Gave  Dyna Streetbob 103 CI 1690cc engine 2014

voorzien van mooie accessoires ombouw naar clubstyle:
 
Memphis shades fearing
Saddle man buddy,
Vance & Hines Short Shots,
Carlini T Bar,
Arlen Ness intake.
Side Mount.
All Blacked out.
VIN  1HD1VAM32EC319937

Stoere Dyna Streetbob, door het getrapte zadel en T-bar stuur heb je de allerfijnste zit.
Stuurkuip is niet alleen gaaf om te zien, maar maakt dit tot de ultieme sportieve cruiser !!!!




 
  •  bekijk onze shop: https://youtu.be/819_g7ICW0I

    Al sinds 1978 de motorzaak in (West-) Brabant. Gepassioneerd & gespecialiseerd in Harley Davidson. Ook voor alle Japanse merken en BMW ben je bij ons aan het juiste adres.
    Voor vrijwel alle motor merken m.b.t. verkoop, inkoop, onderhoud en/of reparaties ben je bij ons dus meer dan welkom. 

    Wij adverteren motoren ook voordat ze in onze showroom aanwezig zijn. Informeer voor je onze showroom bezoekt of de betreffende motor nog aanwezig en beschikbaar is.  De motor van je dromen gevonden bij ons en je wilt hem echt niet mislopen? Vraag naar onze reserveringsvoorwaarden.
    Wil je meer informatie of verdere afspraken maken, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 0165-312348 of info@motorhuis-seppe.nl Wij bespreken en lichten de mogelijkheden graag toe!

    Onze advertenties worden met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Deze zijn echter altijd onder voorbehoud van (type-)fouten en kunnen er derhalve geen rechten aan worden ontleend.

    Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden via: www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.

    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    trefwoorden: flhx flhxs flhxse flhtcu flhtcui flhtk fltrx fltrxs fls flstf flstfb flstfse flstc flstn fxdb fxdf fxdl fxd fxlr fxlrs fxs fxst fxsb fxsts xl 1200 c xl 1200 n xl 1200 x softail custom dyna clubstyle streetglide street glide roadglide road glide roadking road king ultra glide cvo 103 110 114 117 sportster nightster iron forty eight milwaukee eight springer fatboy fat boy

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Seppe
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion