Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPRINGER FLSTS SOFTAIL - 2001

18702 Km
Zwart metallic
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Van Laar Motoren bied aan deze uniek mooie (Nieuwstaat) Harley-Davidson FLSTS Heritage Springer 1450cc Carburateur.
Uniek! - Echt gewoon vlam nieuw - Deze is voor de echte purist! - Net of hij zo nieuw uit de showroom komt!
Net 18 dnznd km gelopen - Maar je ziet niet dat hij uberhaupt de weg ooit op is geweest - Mooiste 1450cc Springer van Nederland (Ik heb nog nooit een mooiere gezien)


Voorzien van:
Kerker uitlaten (fishtale eindstukken erbij)
Veel extra chroomdelen en motorcovers.
Luxe floorplates voor en achter.
Luxe chromen rem en schakelpook.
Highwaysteps.
Sissybar bestuurder en passagier (afneembaar)
Smoke windscherm (afneembaar)
Solo bagagerek.
White Wall banden.
Lederen tassen.
Lederen tasje op tank.
Enz…… Full Option!!



Echt nieuwstaat geen krasje erop altijd verwarmd binnen gestaan. Loopt prachtig een echte harley met carburateur! Nederlands geleverd geen import slechts 18102 kilometers gelopen.

Een waar Collectors item - Uw huidige motor ruilen wij eventueel in tegen handelsprijs - Vaste prijs!
Zo netjes en echt ga je er waarschijnlijk nooit meer één tegenkomen.


 

  • Van Laar Motoren - Een passie voor Harley-Davidson.
    Van Laar Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van motoren.
    Onze voorkeur gaat uit naar Harley-Davidson.
    Maar onze passie is motoren alles is welkom.

    Bezichtiging uitsluitend op afspraak:

    Woensdags t/m Zaterdags.

    Inruil:
    Alle inruil tegen handelsprijs is bespreekbaar.

    Leasen - Betalen in termijnen - Verzekeren:
    Particulier of zakelijk leasen - en het verzekeren van uw motor het kan allemaal - kijk op www.vanlaarmotoren.nl voor de mogelijkheden.

    De motor krijgt bij aflevering een week gratis Allrisk voorlopige dekking, bij afsluiten van een verzekering zelfs een maand gratis!

    Bezorgen:
    Eventueel kunnen wij de bij ons aangekochte motor bij u thuis bezorgen voor slechts € 150.- binnen heel Nederland (Met uitzondering van de Waddeneilanden)

    Al 30 jaar ervaring in de motoren - En natuurlijk rijden wij zelf ook Harley-Davidson.
    Wij hebben altijd een mooie voorraad kritisch geselecteerde Harley-Davidson motoren op voorraad.

    Van Laar Motoren dealer van Motorcycle Storehouse.
    Wij zijn officieel dealer van Motorcycle Storehousen u kunt bij ons terecht voor de grootste selectie van aftermarkt onderdelen voor uw Harley-Davidson.

    Altijd bellen of mailen voor een afspraak/bezichtiging.

    Contact:
    www.vanlaarmotoren.nl
    info@vanlaarmotoren.nl
    0626816033

    Inkoop - Inruil - Uw motor verkopen?
    Inkoop/inruil van uw huidige motor tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij zijn altijd op zoek naar nette gebruikte motoren.


    Wij kopen graag uw motor:
    Wij zijn een RDW erkend bedrijf - Wij handelen de aankoop snel en netjes af.
    Chopper - Custom - Touring - Cruiser - Harley Davidson - Indian - enz.

     

Opties en Accessoires:
Bagagerek, Comfort zadel, Customuitlaten, dempers, andere en uitlaatsystemen, Floorboards, Highwaybar/steps, Rem/schakelset, remmen, andere, steunen, andere en/of pedalen, Valbeugel, Whitewall banden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Laar Motoren
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion