Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER FORTY-EIGHT SPECIAL XL 1200 XS - 2021

19000 Km
RED BULL COLOR PAINTING.
harley-davidson - sportster-forty-eight-special-xl-1200-xs
harley-davidson - sportster-forty-eight-special-xl-1200-xs
harley-davidson - sportster-forty-eight-special-xl-1200-xs
harley-davidson - sportster-forty-eight-special-xl-1200-xs
harley-davidson - sportster-forty-eight-special-xl-1200-xs
harley-davidson - sportster-forty-eight-special-xl-1200-xs
harley-davidson - sportster-forty-eight-special-xl-1200-xs
harley-davidson - sportster-forty-eight-special-xl-1200-xs
harley-davidson - sportster-forty-eight-special-xl-1200-xs
harley-davidson - sportster-forty-eight-special-xl-1200-xs
harley-davidson - sportster-forty-eight-special-xl-1200-xs
harley-davidson - sportster-forty-eight-special-xl-1200-xs
harley-davidson - sportster-forty-eight-special-xl-1200-xs
harley-davidson - sportster-forty-eight-special-xl-1200-xs
harley-davidson - sportster-forty-eight-special-xl-1200-xs
harley-davidson - sportster-forty-eight-special-xl-1200-xs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Werkelijk super vette Sporster 1200, met een knipoog naar RED BULL RACING,

Met de volgende opties,

Killer Custom Fat Handlebar,

Kellerman Turn lights,

MotoMaster Schijfremmen Front,

MotoMaster Schijremmen rear,

Progressive Suspension rear,

Custom Seat Art & Ela,

Cobra Racing Exhaust,

Biltwell grips,

Front Fork Stabilizer,

Custom Paintjob TJ Studio ( RED BULL COLORS )

Verhoogde Fuel Tank,

Echt een Blitzer,

We hebben ook heerlijke Koffie , tot ziens in Bosschenhoofd.

VIN number 1HD1LC317MB403497.









 
  • Al sinds 1978 de motorzaak in (West-) Brabant. Gepassioneerd & gespecialiseerd in Harley Davidson. Ook voor alle Japanse merken en BMW ben je bij ons aan het juiste adres.
    Voor vrijwel alle motor merken m.b.t. verkoop, inkoop, onderhoud en/of reparaties ben je bij ons dus meer dan welkom. 

    Wij adverteren motoren ook voordat ze in onze showroom aanwezig zijn. Informeer voor je onze showroom bezoekt of de betreffende motor nog aanwezig en beschikbaar is.  De motor van je dromen gevonden bij ons en je wilt hem echt niet mislopen? Vraag naar onze reserveringsvoorwaarden.
    Wil je meer informatie of verdere afspraken maken, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 0165-312348 of info@motorhuis-seppe.nl Wij bespreken en lichten de mogelijkheden graag toe!

    Onze advertenties worden met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Deze zijn echter altijd onder voorbehoud van (type-)fouten en kunnen er derhalve geen rechten aan worden ontleend.

    Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden via: www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.

    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    trefwoorden: flhx flhxs flhxse flhtcu flhtcui flhtk fltrx fltrxs fls flstf flstfb flstfse flstc flstn fxdb fxdf fxdl fxd fxlr fxlrs fxs fxst fxsb fxsts xl 1200 c xl 1200 n xl 1200 x softail custom dyna clubstyle streetglide street glide roadglide road glide roadking road king ultra glide cvo 103 110 114 117 sportster nightster iron forty eight milwaukee eight springer fatboy fat boy
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Seppe
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion