Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORT GLIDE FLSB - 2020

Garantie: Nee
12246 Km
DENIM
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
harley-davidson - sport-glide-flsb
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Inruil alle merken motoren en auto's mogelijk!

Kijk onder betaalgemak of financieringsaanbod waar u deze motorfiets per maand al voor rijdt!

Kijk op www.hd-i.nl: Harley-Davidson Insurance Allrisk verzekerd vanaf € 35,- per maand. (onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Dutch Hills Harley-Davidson is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt door middel van een uitgebreide afleverbeurt. Altijd verzekerd van uitstekende service én garantie*! Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 046-4422111

* Vraag naar de voorwaarden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dutch Hills Harley-Davidson
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion