Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL SPECIAL FXDRS 114 - 2019

Garantie: Ja
21883 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - softail-special-fxdrs-114
harley-davidson - softail-special-fxdrs-114
harley-davidson - softail-special-fxdrs-114
harley-davidson - softail-special-fxdrs-114
harley-davidson - softail-special-fxdrs-114
harley-davidson - softail-special-fxdrs-114
harley-davidson - softail-special-fxdrs-114
harley-davidson - softail-special-fxdrs-114
harley-davidson - softail-special-fxdrs-114
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Deze Harley-Davidson FXDRS is in originele staat uitgevoerd met Ledstrip knipperlichten en achterlicht in spatbord gemonteerd. Ook is de motor voorzien van een sidemount en Jekill&Hyde uitlaat



De verkoopprijs van de motor is inclusief afleveringskosten:
- 1 jaar H-D Originals Warranty garantie
(Europa dekking)
- Servicebeurt volgens fabrieksspecificatie
- Professionele reinigings- en poetsbeurt
- Volle brandstoftank
- Druppelladerstekker
- Voertuig registratie
- 10 dagen gratis H-D insurance
(Casco met Plusdekking Europa)

Optie:
H-D Originals Package Softail/Dyna voor 249.- euro
- 2 jaar H-D Originals Warranty
(Europa dekking)
- Volle brandstoftank
- Druppelladerstekker
- 10 dagen gratis H-D insurance
(Casco met Plusdekking Europa)

Stap binnen bij Big-Rivers, dé officiële Harley-Davidson dealer in Heteren, waar klanttevredenheid, topkwaliteit en een onvergetelijke ervaring voorop staan. Ontdek ons uitgebreide assortiment nieuwe en gebruikte Harley-Davidson motoren, omarm een wereld van accessoires, onderdelen en Harley merchandise. Bij ons gaat het verder dan alleen een transactie; we streven ernaar om jouw verwachtingen te overtreffen. Ons deskundige team, met een schat aan ervaring in verkoop en service, staat klaar om jouw Harley-Davidson dromen werkelijkheid te maken.
Bij Big-Rivers gaan we altijd die extra mijl om jou de ultieme Harley-ervaring te bieden. We begrijpen dat het bezitten van een Harley meer is dan alleen een motor; het is een levensstijl, een gevoel van vrijheid. Dat gevoel willen we met jou delen en versterken.
Kom langs en ervaar het zelf. Voel de passie, zie de kwaliteit en ervaar de zorg die we besteden aan elke klant en elke motor. Bij Big-Rivers maken we van elke stap in jouw Harley-Davidson reis een memorabel avontuur. Jouw droommotor staat hier op jou te wachten. Bezoek ons vandaag nog en ontdek het verschil. Je vindt ons aan de Muskushouwsestraat 32, 6666 MC in Heteren!
Opties en Accessoires:
114 milwaukee eight, Abs, Alarm af fabriek, Diverse accessoires, Jekill&hyde uitlaat systeem, Led strips turning signals, Side mount kenteken




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion