Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL LOW RIDER - 2021

Garantie: Ja
23000 Km
ZWART
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
harley-davidson - softail-low-rider
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Te koop: Harley Davidson lowrider-s uit 2021

Deze dikke lowrider is voorzien van de volgende opties:

smoke knipperlichten
Jekill & hyde uitlaat regelbaar 3 standen
10 inch risers
Led achterlicht
Verhogings kit achter
memphis shades kuip road warrior
Saddleman zadel
avon handvatten


Motor is in zeer nete staat .

5hd motor nieuw geleverd en onderhouden door HD dealer RMC classics

ingekocht van de eerste eigenaar

U bent van harte welkom voor een proefrit.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten.

Op onze website www.americanbikestore.nl kunt u van elke motorfiets minimaal 25 grote foto's bekijken.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion