Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROADKING 107 - 2017

Garantie: Ja
22703 Km
Zwart
harley-davidson - roadking-107
harley-davidson - roadking-107
harley-davidson - roadking-107
harley-davidson - roadking-107
harley-davidson - roadking-107
harley-davidson - roadking-107
harley-davidson - roadking-107
harley-davidson - roadking-107
harley-davidson - roadking-107
harley-davidson - roadking-107
harley-davidson - roadking-107
harley-davidson - roadking-107
harley-davidson - roadking-107
harley-davidson - roadking-107
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Een mooie complete 5 HD  Road King o.a voorzien van,

Uitlaat rinehart racing
Originele stuur
Originele steps
Koffer valbeugel

 
  • MKV Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van met name Harley-Davidson motoren. Kwaliteit, service en kwalitatief goed onderhoud zijn belangrijke prioriteiten binnen onze organisatie. U kunt bij ons tevens terecht voor de banden van uw motor als ook een onderhoudscontrole. Wij nemen alle zorg uit handen als het gaat om veilig rijden, uiteraard tegen gezonde prijzen.
    Wij ontvangen u graag bij ons in de showroom met méér dan 20 motoren ter beschikking. Bij ons kunt u terecht voor het beste advies, onder het genot van een bakje koffie en/of thee.
  • Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen:
    MKV MOTOREN
    Bunsenstraat 3
    3316GC Dordrecht
    tel. 078-7856743
    Whatsapp: +31 (0)6 29 38 04 08
    email: info@mkvmotoren.nl
    Openingstijden:
    dinsdag t/m zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur
    maandag en zondag gesloten.

Opties en Accessoires:
Kofferset, stuur, ander, Rinehart racing uitlaat
beenkappen in kleur




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MKV Motoren
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion