Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING CLASSIC FLHRCI - 2005

Garantie: Ja
26469 Km
Vivid Black
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
harley-davidson - road-king-classic-flhrci
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Merk:                 Harley-Davidson
Type:                 FLHRC / Road King Classic
Bouwjaar:          2005
KM stand:          26469 Km
Kleur:                 Vivid Black
Cilinder inhoud: 1450 cc
Btw marge:         Marge
Garantie:            3 Maanden
  • Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Let op het betreft hier een consignatie motor.
    Motor word verkocht in opdracht van de klant.

    Inruil is beperkt mogelijk.

    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.

    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.


Opties en Accessoires:
Screamin Eagle dempers.
Valbeugel.
Hak / teen schakeling.
Fat trim ring ( koplamp).
Fat trim ring ( auxiliary lights).
Extra solo seat.
Afneembare sissy-bar.
Afneembaar windscherm.
Chrome switch housing.
Harley-Davidson chrome and rubber floorboards.
Halrey-Davidson chrome and rubber brake pad.
Harley-Davidson chrome and rubber shifter pegs.
LED achterlicht.
Harley-Davidson motor co tankdop.
Harley-Davidson motor co derby cover.
Harley-Davidson motor co cam cover.
Cruise control.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion