Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD GLIDE FLTRI - 2021

Garantie: Ja
30230 Km
VIVID BLACK
harley-davidson - road-glide-fltri
harley-davidson - road-glide-fltri
harley-davidson - road-glide-fltri
harley-davidson - road-glide-fltri
harley-davidson - road-glide-fltri
harley-davidson - road-glide-fltri
harley-davidson - road-glide-fltri
harley-davidson - road-glide-fltri
harley-davidson - road-glide-fltri
harley-davidson - road-glide-fltri
harley-davidson - road-glide-fltri
harley-davidson - road-glide-fltri
harley-davidson - road-glide-fltri
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Modeljaar: 2021

FLTRXS ROAD GLIDE SPECIAL

- Vance & Hines Crossover voorbochten
- Valbeugels koffers
- Midframe heat deflectors
- Vermaakt zadel van Tiger Leathers
- Empire collection floorboards
- Empire collection brakepad en shifter peg
- Empire collection spiegels
- Kahuna derbycover & timercover
- Handvatverwarming

Neem gerust contact op met één van onze verkopers Dex, Henk, Rico of Pascal.

Harley-Davidson Rotterdam is een officieel erkend Harley-Davidson dealer.
Al onze Harley-Davidson motorfietsen worden door onze gecertificeerde monteurs volledig geïnspecteerd.

Wij hebben altijd een ruime voorraad nieuwe én occasion Harley-Davidson motoren.

Financieren is mogelijk.

Altijd 12 maanden BOVAG garantie.

U kunt daarnaast ook kiezen voor de eerstvolgende servicebeurt volgens fabrieksopgave mét of zonder 12 of 24 maanden garantie tegen meerprijs(vraag naar de voorwaarden).

Inruil van alle merken motoren is mogelijk.

Ook inruil van uw auto, boot of caravan is bespreekbaar!

Een proefrit maken op het model van uw keuze is bij ons heel normaal.

Ook voor personalisatie(customizing) van uw Harley-Davidson kunt u bij ons terecht.

Kijk ook eens naar onze overige advertenties!

In onze kledingshop treft u een uitgebreid aanbod motorkleding, helmen, handschoenen en accessoires.
Tevens hebben wij een uitgebreide webshop: https://harleydavidsonrotterdam.shop/

Wist u dat u bij ons ook een nieuwe Harley-Davidson kunt huren? Kijk voor ons aanbod op: https://www.harleydavidsonrotterdam.nl/nl-nl/dealer-info/services/rentals

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 010-7900130
Of per Email : sales@harleydavidsonrotterdam.nl

Uiteraard bent u van harte welkom in onze prachtige showroom.

Openingstijden :
Maandag: Op afspraak open 09:00 tot 17:00 (Pascal 06 3896 3437).
Dinsdag: 09:00 tot 17:30
Woensdag: 09:00 tot 17:30
Donderdag: 09:00 tot 17:30
Vrijdag: 09:00 tot 17:30
Zaterdag: 08:30 tot 17:00
Zondag: Gesloten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harley-Davidson Rotterdam
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion