Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BRILLAINT GRAY
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 48 MND Garantie

--Doe de leukste en aantrekkelijkste deal bij Oude Monnink Motors op alle nieuwe 2024 & 2025 modellen.--

Deze 2025 FLTRX Road Glide 117 in de kleur Brilliant Gray hebben wij binnenkort nieuw op voorraad in onze showroom. Ook andere kleuren komen binnen en kunnen wij leveren.

De prijs betreft de rijklaarprijs mét garantie en zonder bijkomende kosten.

Staat Uw model of kleur er niet bij bel ons, want er zijn nog Harley-Davidson motoren onderweg.

Vragen over Financiering of Leasing,? Kijk hier:
https://calculator.harley-davidson.com/nl/home
U rijdt deze motor al vanaf: € 299,- per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Inruil van alle merken motoren mogelijk.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen 074-2040740 of mail: info@oudemonninkmotors.nl

De Harley-Davidson motoren worden door onze, speciaal door H-D opgeleide, monteurs klaargemaakt.
Dit d.m.v. een uitgebreide afleveringsbeurt.

Afleveringspakket bedraagt voor deze nieuwe H-D:
- Volle tank en volledig gepoetst.
- 48 maanden garantie inclusief met Europa dekking.
- 10 Dagen gratis all risk verzekering

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl

Voor het voordelig verzekeren van Uw Harley-Davidson kunt U een offerte aanvragen bij Harley-Davidson Insurance Services www.hd-i.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oude Monnink Motors
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion